اخبار

رونمایی از کتاب «معا نحو الجنه» با موضوع خانواده و زندگی در لبنان

کتاب «معا نحو الجنه» با موضوع خانواده و زندگی در رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان رونمایی شد.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با همکاری مرکز حفظ و نشر مقام معظم رهبری در بیروت، اقدام به برگزاری مراسم رونمایی از کتاب «معا نحو الجنه» که حاوی نصایح معظم‌له به زوج‌های جوان است، کرد.

این مراسم با شرکت مسئولین تعدادی از مراکز فرهنگی و شخصیت‌های متخصص در امور خانواده و همزمان با هفته خانواده و زندگی در مرکز امام خمینی(ره) بیروت برگزار شد.

رایزن فرهنگی در خصوص محتوای کتاب و دیدگاه مقام معظم رهبری در خصوص خانواده و توصیه به جوانان با قرائت بخش‌های از کتاب و سفارشات ایشان به زوج‌های جوان هنگام ایراد خطبه عقد، به طرح کلی اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب پرداخت.

خانم امیره برغل، مدیر مرکز سکن انجمن هدایت خانواده، شیخ زهیر جعید، نماینده عام جبهة عمل الاسلامی، خانم سعاد نصرالله، مسئول دفتر بخش زنان حرکة امل، شیخ عامر زین الدّین، مسئول رسانه‌ای در مشیخة العقل دروزی‌ها، خانم سحر مصطفى، مسئول پژوهش‌ها در مرکز “امان” برای هدایت رفتارهای اجتماعی خانواده، پدر إلیاس إبراهیم، رئیس کلیسای دینی القدیسة حنّا، خانم مریانا نشّار، نماینده جمعیت حمایت از خانواده، عبدالله قصیر، مدیرکل مرکز گفت‌وگو و پژوهش‌های تربیتی به ایراد نظرات و طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

آخرین سخنران این مراسم، پروفسور شیخ محمد احمد حجازی، استاد علم فقه و تربیت در دانشگاه‌های لبنان بود.

هدف از برگزاری این برنامه‌ها همزمان با هجوم و تهدیدهای غرب بر علیه خانواده و زن مسلمان پشتیبانی از افکار اسلامی و جامعه اسلامی کشورهای ایران و لبنان است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *