اخبار

آموزش زبان فارسی به بیش از 200 فارسی‌آموز در مناطق مختلف لبنان

‎با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان، بیش از 200 فارسی‌آموز در مناطق مختلف این کشور تحت تعلیم و آموزش قرار دارند.

دوره‌های آموزش زبان و ادبیات فارسی که توسط رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان از 16 خردادماه در 8 منطقه بیروت و در 10 کلاس شروع شده با بیش از 200 فراگیر در حال برگزاری است؛ این در حالی است که حدود 10 مرکز دیگر آموزش زبان فارسی خصوصی توسط رایزنی نظارت می‌شود که در مجموع حدود ۵۰۰ زبان‌آموز می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی کشورمان از یکی از کلاس‌های آموزش زبان فارسی در مرکز امام خمینی(ره) بازدید کرد و ضمن ارزیابی وضعیت امکانات موجود در کلاس و نیز روش تدریس استاد، دقایقی هم با زبان‌آموزان جوان لبنانی درباره‌ی نقش و اهمیت زبان در تبادل فرهنگی به گفت‌وگو پرداخت.

بسیاری از حاضران در کلاس، هدف خود از شرکت در این دوره و فراگیری زبان فارسی را استفاده‌ی مستقیم از بیانات حضرت آقا و معارف انقلاب اسلامی بیان می‌کردند.

شایان ذکر است، با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان هم‌اکنون زبان‌آموزان بسیاری در مناطق مختلف این کشور (از بیروت تا جنوب و شمال و بقاع) به طور مستقیم زیر نظر رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان مشغول فراگیری زبان شیرین فارسی هستند و به سرعت رو به افزایش است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *