اخبار

برگزاری آزمون پایان دوره آموزش زبان فارسی در شهر حلب

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دمشق، آزمون پایان دوره پیش میانی آموزش زبان فارسی در حلب برگزار شد.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و نماینده بنیاد سعدی در سوریه، صد و چهل و هشتمین و صد و چهل و نهمین آزمون پایان دوره پیش میانی زبان فارسی را بر مبنای شیوه آموزشی مرکز آموزش زبان فارسی به غیر فارسی‌زبانان بنیاد سعدی در مرکز فرهنگی و آموزشی مشهد الحسین(ع) در شهر حلب برگزار کرد.

در این دوره‌ها، مهارت‌های آموزش زبان فارسی بر اساس منابع و دستورالعمل‌های بنیاد سعدی، یادگیری واژگان و جملات کوتاه، دستور زبان، خواندن، نگارش، شنیداری، مکالمه و اصلاح تلفظ زبان آموزان مورد تأکید قرار گرفت که می‌تواند نه تنها برای افراد غیرحرفه‌ای مفید باشد، بلکه به دانشجویان زبان و ادبیات فارسی برای کسب مهارت بیشتر در زبان فارسی، حمایت از پیشرفت تحصیلی و همچنین آشنایی با ارزش‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران کمک کند.

زبان آموزان در هفت سطح نوآموز، مقدماتی، پیش میانی، میانی، فوق میانی، پیشرفته و ماهر آموزش می‌بینند که ارزیابی نهایی آنان بر اساس حضور، فعالیت، تکالیف، آزمون‌های کتبی و شفاهی میان ترم و پایان ترم است و در پایان به قبول شدگان گواهی پایان دوره از رایزنی فرهنگی اعطا می‌شود.

همچنین، هر دوره شامل ۲۲ جلسه کلاس دو ساعته بوده و در مجموع 13 نفر در سطح دوم  و ۱۲ نفر در سطح سوم با تدریس حسام سلامه یکی از اساتید محلی و رئیس گروه زبان و ادبیات فارسی دانشکده علوم انسانی دانشگاه حلب تحت آموزش قرار گرفتند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *