اخبار

دیدار رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و رییس دانشگاه حسن الدین اندونزی

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی با رییس دانشگاه حسن الدین اندونزی دیدار و گفت و گو کرد.

به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی ، حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و اعضای هیات رییسه دانشگاه با دکتر جمال الدین جومپا رئیس دانشگاه حسن الدین اندونزی و هیات همراه دیدار کرد.

در این دیدار دکتر بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن معرفی پیشینه این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال حاضر 530 مرکز آموزش علمی کاربردی فعال در 32 استان کشور دارد. وی افزود: بخش عمده ای از این مراکز در حوزه صنعت و خدمات و تعدادی از آن در حوزه هنر و کشاورزی فعالیت می کنند. دکتر بلندی با تشریح ویژگی های دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: پاسخگویی آموزش در برابر نیاز بازار کار مستلزم بهره مندی از تجهیزات و امکانات متناسب است ، آموزش های علمی کاربردی با استقرار در محیط واقعی کار ، امکان بهره مندی از ظرفیت های در اختیار صنعت را تسهیل می کند. 

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: برنامه های درسی علمی کاربردی براساس تجزیه و تحلیل شغل طراحی و اجرا می شود ، ما همچنین از افراد خاصی به عنوان مدرس استفاده می کنیم افرادی که باید هم دانش و هم مهارت لازم را داشته باشند.

در ادامه این دیدار ، دکتر جمال الدین جومپا رئیس دانشگاه حسن الدین اندونزی با اظهار خرسندی از حضور در دانشگاه جامع علمی کاربردی و تشکر از میزبانی این دانشگاه اظهار داشت: بسیار تحت تاثیر فعالیت‌های دانشگاهی در ایران قرار گرفته ایم و بسیار علاقه‌مند به گسترش مناسبات و همکاری‌های دانشگاهی با شما هستیم. وی در ادامه ضمن معرفی پیشینه دانشگاه حسن الدین به عنوان بزرگترین دانشگاه شرق اندونزی و پنجمین دانشگاه بزرگ این کشور گفت: دولت اندونزی به گسترش دانشگاهها و دیپلماسی علمی توجه ویژه ای دارد به همین دلیل می خواهیم از تجربیات ایران در این زمینه بهره مند شویم. دکتر جومپا در خاتمه از رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی و هیات رییسه دانشگاه دعوت کرد از دانشگاه حسن الدین اندونزی بازدید کنند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *