اخبار

انتشار مقاله «زنان ایرانی در همه عرصه‌ها می‌درخشند» در کنیا

مقاله «زنان ایرانی در همه عرصه‌ها می‌درخشند» در کنیا منتشر شد.

مقاله علمی «زنان ایرانی علیرغم نمایش منفی رسانه‌های غربی در همه عرصه‌ها می‌درخشند» در روزنامه ساندی اکسپرس چاپ و منتشر شد.

در بخشی از این مقاله آمده است: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با گسترش مشارکت زنان در عرصه‌های آموزشی و دانشگاهی، نیروی اجتماعی ویژه‌ای به نام طبقه زنان در دنیای مدرن پدید آمده است که در واقع ثمره اهمیت و ارزشی است. در چارچوب دینداری، عشق به خانواده و میهن پرستی، دغدغه زنان ایرانی بسیار والا و متعالی است.

یکی از مهمترین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران، فراهم آوردن فرصتی برای بانوان است تا با تکیه بر توانایی‌های خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بدرخشند. 

حضور زنان در تظاهرات سال‌ها و ماه‌های منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری آیت‌الله روح الله خمینی(ره) [بنیانگذار جمهوری اسلامی] به جهانیان نشان داد که زنان ایرانی به دنبال جایگاهی شایسته هستند. با تغییر نگرش نسبت به زنان در انقلاب اسلامی، زنان توانستند حضور پررنگی در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی پیدا کنند.

شایان ذکر است، مقاله علمی «زنان ایرانی علیرغم نمایش منفی رسانه‌های غربی در همه عرصه‌ها می‌درخشند» با هماهنگی رایزنی فرهنگی کشورمان در کنیا در شماره 329 مجله «محجوبه» منتشره از سوی مؤسسه بین المللی الهدی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جهت استفاده علاقه‌مندان به چاپ رسیده است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *