اخبار

آموزش زبان فارسی در روسیه

پانزدهمین دوره‌ آموزش زبان فارسی در سه سطح مقدماتی، میانی و پیشرفته در مرکز آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسکو آغاز شد.

در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره‌ آموزش زبان فارسی،‌ زهره حمدیه، کارشناس رایزنی فرهنگی کشورمان در فدراسیون روسیه با اشاره به اینکه ایران صاحب تمدن، فرهنگ و زبانی ریشه‌دار و غنی ا‌ست گفت: شناخت ما مردمان دو کشور همسایه از یکدیگر می‌بایست ارتقا پیدا کند و با شرایطی که دو کشور ایران و روسیه در آن قرار دارند و روابط در همه زمینه‌ها در حال گسترش است، یادگیری زبان فارسی به عنوان دروازه ورود و آشنایی بیشتر با ایران محسوب می‌شود.

در ادامه، هریک از فارسی‌آموزان ضمن معرفی خود از دلایل انتخاب زبان فارسی و علاقه به فراگیری آن توضیحاتی ارائه کردند و اساتید نیز از تجارب برگزاری دوره‌های قبل و علاقه‌مندی فارسی‌آموزان به خواندن شعر و سفر به ایران گفتند.

در پانزدهمین دوره کلاس‌های مرکز آموزش زبان فارسی برای تدریس از کتاب‌های منتشر شده توسط بنیاد سعدی یعنی کتاب گام اول برای سطح مقدماتی، کتاب مینا (1) برای سطح میانی و مینا (2) برای سطح پیشرفته توسط آرپینه کوچاریان، مدرس گروه مقدماتی و میانی و امیر ختایی مدرس گروه پیشرفته استفاده خواهد شد.

مرکز آموزش زبان فارسی رایزنی فرهنگی ایران در فدراسیون روسیه از هفت سال پیش آغاز بکار کرده است و به طور مستمر در هر ترم تحصیلی سه کلاس آموزشی در سطوح مقدماتی، میانی و پیشرفته برای علاقه‌مندان به فراگیری زبان فارسی و آشنایی با فرهنگ ایرانی برگزار می‌کند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *