اخبار

اهدای ۱۲ هزار نسخه کتاب به رایزنی فرهنگی ایران در کشور افغانستان

سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی به مناسبت دهه فجر، ۱۲ هزار نسخه کتاب را برای ارسال به رایزنی فرهنگی ایران در کشور افغانستان، اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، این سازمان کتاب‌های اهدایی را برای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نمایندگی خراسان رضوی ارسال کرد تا به رایزنی فرهنگی ایران در کشور افغانستان اهدا شود.
رئیس اداره کتابخانه‌های وابسته به آستان قدس رضوی، موضوعات دینی، اجتماعی، روانشناسی، حقوق، مدیریت، تاریخ و جغرافیا را محور موضوعی منابع اهدا شده، برشمرد و گفت: این کتاب‌ها بنا به درخواست مرکز متقاضی و اعلام نیاز آنها، انتخاب شده است.
رضا رشیدپور اهدای کتاب را وظیفه ذاتی و سازمانی کتابخانه سیار رضوی دانست و گفت: اهدا و امانت کتاب به مراکز علمی و فرهنگی به کشور افغانستان در سال‌های گذشته نیز سابقه داشته است.
وی ادامه داد: در طول چند سال گذشته، بیش از ۹ هزار نسخه کتاب توسط کتابخانه سیار آستان قدس رضوی به مراکز علمی و فرهنگی ازجمله دانشگاه اشراق افغانستان، مؤسسه فرهنگی تبیان، مؤسسه خیریه سیدالشهداء افغانستان، ولایت غور و ولایت هرات افغانستان اهدا شده است.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

https://translationmovement.com/9nlg

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *