اخبار

شاعران مطرح کشور فردا در «به آیین آسمان» شعرخوانی می‌کنند

نهمین جلسه از سلسله‌ برنامه‌های «به آیین آسمان»، چهارشنبه (هفدهم اسفندماه ۱۴۰۱) در آستان مقدس امامزاده اسماعیل قلهک (زرگنده) تهران برگزار می‌شود؛ در این جلسه شاعرانی چون جواد محقق، قاسم صرافان، علی‌محمد مؤدب و … شعرخوانی می‌کنند.

مجلس نهم از سلسله برنامه‌های «به آیین آسمان» با موضوع «نیمه‌شعبان» از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه (هفدهم اسفند ماه ۱۴۰۱) توسط خانه‌کتاب و ادبیات ایران و با همکاری آستان مقدس امامزاده اسماعیل قلهک برگزار می‌شود.

محمدعلی مجاهدی، حسین اسرافیلی، جواد محقق، علی‌محمد مؤدب، قاسم صرافان، محمود حبیبی کسبی، محمدجواد شرافت، مرتضی حیدری آل‌کثیر، زهیر توکلی، هادی جان‌فدا، محمد صمیمی و مصطفی محدثی‌خراسانی  در این آیین حضور دارند و به مناسبت نیمه‌شعبان شعر می‌خوانند.

علاقه‌مندان برای حضور در این آیین می‌توانند در زمان تعیین شده به آستان مقدس امامزاده اسماعیل قلهک (زرگنده) واقع در خیابان شریعتی، روبه‌روی خیابان دولت، خیابان امامزاده مراجعه کنند. این آیین به‌صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv پخش می‌شود.

 پیش از این، مجالس اول تا هشتم «به آیین آسمان» در شهرهای قم، مشهد مقدس، اصفهان، زنجان، همدان، تهران، طریق نجف اشرف به کربلای معلی و آذربایجان شرقی برگزار شده است.

منبع:فارس

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *