اخبار

انتشار کتاب «مسیح در شب قدر» به زبان کردی

با همکاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی و انتشارات احسان ترکیه، کتاب «مسیح در شب قدر» به زبان کردی، ترجمه و منتشر می‌شود.

براساس توافق و عقد قرارداد همکاری بین مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی و انتشارات احسان ترکیه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول، کتاب «مسیح در شب قدر» به زبان کردی، ترجمه و منتشر خواهد شد.

کتاب «مسیح در شب قدر» گزارشی مصور از حضور حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در منازل شهدای ارمنی و آشوری از سال 1363 تا 1389 در دوران ریاست جمهوری و رهبری ایشان است. دیدارهایی متفاوت که می‌تواند هر خواننده‌ای را به خود جذب کند.

همچنین، روایت اتفاقات پیش آمده در این دیدارها در قالب داستانی و با استفاده از راویای متفاوت برای هر داستان در کنار بهره‌گیری از عکس‌هایی جذاب و دیدنی برای هر بخش، توانسته اثری متفاوت را در حوزه خاطره نگاری روانه بازار نشر کند.

علاوه بر این، گردآورندگان اثر در هر داستان نکاتی زیبا درباره شهید، خاطرات و نحوه شهادتش آورده‌اند که باعث می‌شود خوانندگان آن بیشتر با قهرمانان کشورشان آشنا شوند.این اثر را مؤسسه فرهنگی ایمان جهادی یا همان انتشارات صهبا در 546 صفحه منتشر کرده است.

بنابر این گزارش، نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول‬‬‬‬‬‬ پس از سه سال وقفه با شعار «دنیای جادویی کتاب» با حضور ناشرانی از کشور‌های جمهوری اسلامی ایران، آلمان، امارات عربی متحده ، رومانی و … آغاز به کار کرد. مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی نیز در این دوره از نمایشگاه در غرفه جمهوری اسلامی ایران حضور دارد. معرفی طرح گرنت، طرح تاپ و پرداختن به آموزش زبان فارسی از جمله برنامه‌های غرفه ایران است.‬‬‬‬‬

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *