اخبار

آماده توسعه همکاری‌های فرهنگی با ایران هستیم

بوگدان تریفونوویچ در دیدار رایزن فرهنگی کشورمان در صربستان، آمادگی کتابخانه شهر چاچاک را برای توسعه همکاری و برگزاری نشست‌های ادبی و رونمایی کتاب با ایران اعلام کرد.

امیر پورپزشک، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان به دعوت بوگدان تریفونوویچ، رئیس کتابخانه بزرگ شهر چاچاک در مراسم افتتاحیه بخش بین‌الملل این کتابخانه شرکت کرد.

پورپزشک در حاشیه این مراسم، مجموعه‌ای از تولیدات منتشره رایزنی فرهنگی کشورمان به همراه کتاب نفیس «هفت رخ فرخ ایران» را به کتابخانه شهر چاچاک اهدا کرد.

رئیس کتابخانه شهر چاچاک در سخنانی، آمادگی این کتابخانه را برای توسعه همکاری و برگزاری نشست‌های ادبی و رونمایی کتاب با ایران اعلام کرد.

پورپزشک در دیدار با میلون تودوروویچ، شهردار چاچاک اظهار داشت: رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان آماده گسترش همکاری‌های فرهنگی با شهر چاچاک است.

رایزن فرهنگی کشورمان در صربستان ضمن بازدید از مرکز فرهنگی شهر چاچاک با رادیساو لوکوویچ، مدیر مرکز فرهنگی شهر چاچاک و مسئولان بخش‌های مختلف این مرکز دیدار کرد.

پورپزشک با اشاره به قدمت و ظرفیت‌های فرهنگی شهر چاچاک، آمادگی رایزنی فرهنگی کشورمان برای همکاری مشترک با آن مرکز را اعلام کرد.

برگزاری هفته فیلم، نشست‌های بررسی و نقد فیلم با حضور کارگردانان، جشن نوروز، برپایی نمایشگاه‌های هنری، معرفی و رونمایی کتاب، برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان نیز از دیگر موضوعاتی بود که مورد توافق طرفین قرار گرفت.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *