اخبار

کتاب «مجسمه تقوا» به ۵ زبان زنده دنیا ترجمه شد

کتاب «مجسمه تقوا» ترجمه شده به ۵ زبان زنده دنیا اثر نعیم احمدی‌نژاد با حضور خانواده شهید «عبدالحسین مغفوری» رونمایی شد.

کتاب «مجسمه تقوا» جدیدترین اثر «نعیم احمدی‌نژاد» خادمیار کرمانی عصر امروز با حضور خانواده شهید «عبدالحسین مغفوری» در محل نمایشگاه رواق خدمت در میدان شورا کرمان رونمایی شد.

«نعیم احمدی» نویسنده کتاب در رابطه با این کتاب اظهار داشت: «مجسمه تقوا» به پنج زبان انگلیسی و اسپانیایی «با انتشارات JustFiction! Edition» از کشور انگلستان و زبان فرانسوی با انتشارات «Éditions Muse» از کشور فرانسه زبان عربی با انتشارات «Noor Publishing» از کشور قطر و زبان آلمانی با انتشارات «Goldene Rakete» از کشور آلمان در خارج از کشور انتشار یافته است و در کتابفروشی‌های سراسر اروپا و سایت‌های معتبر از جمله آمازون کشور آمریکا نمایه شده است.

وی ادامه داد: این کتاب اولین کتاب حوزه دفاع مقدس می‌باشد که توانسته در یک جشنواره ادبی قهرمانان صلح انتشارات فرانسوی دیپلم افتخار کسب کند.

احمدی توضیح داد: در اولین همایش ملی ایثار، مقاومت، جهاد و شهادت که در تاریخ ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد مقاله‌ای از کتاب مجسمه تقوا به این همایش ارسال که خوشبختانه با لطف و عنایت شهدا به عنوان یکی از مقالات خوب همایش برگزیده و به صورت شفاهی ارائه شد.

وی پیش از این کتاب مردمقدس را با موضوع حضرت رضا (ع) ‌تالیف کرده و توسط انتشارات فرانسوی چاپ شده است.

منبع: دفاع پرس

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *