اخبار

رونمایی از کتاب «سلیمانی از ما اهل عراق است» در بغداد

مراسم رونمایی از کتاب «سلیمانی از ما اهل عراق است»، دیروز یکشنبه در بغداد و با حضور تنی چند از مسئولین این کشور برگزار شد.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به نقل از ایکنا ، مراسم رونمایی از کتاب «سلیمانی منا اهل العراق»  روز یکشنبه در پایان مراسم جشن پنجمین سالروز پیروزی بر داعش در بغداد برگزار شد.

در این مراسم فالح الفیاض، رئیس سازمان الحشد الشعبی از این کتاب ارزشمند که اثر «ابو لواء البهادلی»، نویسنده عراقی است، رونمایی کرد.

در کتاب ۵۶۰ صفحه‌ای سلیمانی از ما اهل عراق است، به تشریح نقش حاج قاسم سلیمانی در خطرناک‌ترین سه سال تاریخ معاصر عراق پرداخته شده است.
البهادلی پیش از این نیز چندین کتاب درباره رشادت نیروهای الحشد الشعبی نوشته است که یکی از آنها با عنوان «جمال الشهداء» منتشر شده و در آن به زندگی‌نامه ابو مهدی المهندس، نائب رئیس سابق الحشد الشعبی پرداخته است.

الفیاض هم طی سخنانی در این مراسم گفت: خالقان پیروزی بر داعش شهدا و در راس آنها فرماندهان شهید این پیروزی هستند. همه ما در دفاع از کشور، ابومهدی المهندس و همه ما قاسم سلیمانی هستیم.

رئیس سازمان الحشد الشعبی با تأکید بر اینکه الحشد الشعبی توانست یک الگوی ملی باشد، تأکید کرد: پیروزی عراق بر تروریسم مایه افتخار نسل‌های آینده است.

«سلیمانی منا اهل العراق»  اثر ابوالواء البهادلی

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *