اخبار

کتاب «وحدت اسلامی از نگاه امام خمینی(ره)» منتشر شد

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ترجمه اردو کتاب «وحدت اسلامی از نگاه امام خمینی(ره)» با همکاری خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی منتشر شد.

کتاب «وحدت اسلامی از نگاه امام خمینی(ره)» که به همت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) به زبان فارسی منتشر شده بود، توسط سید ثاقب اکبر، معاون دبیرکل شورای همبستگی ملی و رئیس البصیره به زبان اردو ترجمه شد.

این کتاب شامل مطالبی چون وحدت اسلامی، علماء، ملاهای درباری، شیعه و سنی، وحدت، ایمان وحدت، نیروی بزرگ، منابع، رهبر، حکومت و مردم، اخلاص، پیام امام خمینی (ره) ‌به نویسندگان و صاحبان رسانه و اختلاف می‌شود.

کتاب وحدت اسلامی از نگاه امام خمینی(ره)  به تبین هویت اسلامی و اتحاد و پیروی از احکام اسلامی و قرآن و سنت نبوی می‌پردازد.

اهمیت دوری علما از اختلافات، خسارت‌های مادی و معنوی از جانب علمای درباری و ضرورت مقابله با توطئه‌های استکبار از دیگر مباحث این کتاب است. این کتاب همچنین، به موضوعاتی همانند آزادی در اتحاد، اثرات مثبت اتحاد بین المسلمین در امت اسلامی، چنگ زدن به ریسمان الهی برای تقویت صفوف اتحاد و ضرورت هماهنگی و همگرایی بین کشورهای اسلامی پرداخته است.

شایان ذکر است، ترجمه اردو کتاب «وحدت اسلامی از نگاه امام خمینی(ره)» در قالب 184 صفحه توسط مؤسسه تحقیقاتی – پژوهشی البصیره راولپندی و با همکاری خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در راولپندی منتشر و به چاپ رسید.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *