اخبار

ایران بیش از صد عنوان کتاب ترجمه شده در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد عرضه خواهد کرد

شصت‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد (29 مهر تا 7 آبان‌ماه) با شرکت جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه بین‌المللی این کشور برگزار می‌شود و ایران بیش از صد عنوان کتاب ترجمه شده در این نمایشگاه عرضه می‌کند.

 نمایشگاه امسال با شعار «زنده باد کتاب» با حضور 400 غرفه‌دار از داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود و مهمان افتخاری آن کشور فرانسه خواهد بود.

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان با بیش از 100 عنوان کتاب به زبان‌های صربی، فارسی و انگلیسی و همچنین، به نمایندگی از مؤسسه خانه کتاب در سالن 4 پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.

همچنین، از سه اثر تازه منتشر شده شامل نشریه نور ویژه گردشگری به عنوان اولین مرجع جامع گردشگری ایران به زبان صربی، منتخب اشعار شاعران معاصر ایران بعد از انقلاب اسلامی و فرهنگنامه ساده ایران ویژه نوجوانان رونمایی خواهد شد که دو کتاب منتخب اشعار و فرهنگ‌نامه توسط انتشارات آکرونیا و با همکاری رایزنی فرهنگی کشورمان منتشر شده است.

در تقویم رویدادهای فرهنگی اروپای جنوب شرقی، از چندین دهه پیش پایان ماه اکتبر متعلق به نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد است.

این بزرگترین نمایشگاه منطقه‌ای است که به کتاب اختصاص دارد و با هدف ارتقای خلاقیت ادبی و آموزش، تبادل فرهنگی با کشورهای خارجی و موضوعات ادبی و اجتماعی برگزار می‌شود و میزبان بیش از 200 هزار بازدید کننده است

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *