اخبار

کتاب «رساله نماز و روزه» مطابق با فتاوای امام خامنه‌ای منتشر شد

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش، کتابی با عنوان «رساله نماز و روزه» مطابق با فتاوای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی به زبان بنگالی منتشر شد.

کتاب «رساله نماز و روزه» مطابق با فتاوای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی توسط عبدالقدوس بادشاه به زبان بنگالی ترجمه و از سوی انتشارات بنگالی شوچی پوترا با نظارت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش منتشر شد.

این اثر ارزشمند که حاوی فتاوای مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) است، در سه باب فقهی نماز و روزه و اعتکاف گردآوری شده و شامل مسائل شرعی است.

کتاب «رساله نماز و روزه» در قالب 230 صفحه به زبان بنگالی ترجمه و در قطع رقعی در بنگلادش به چاپ رسیده است و به زودی در اختیار مقلدین و محققین و همه مسلمانان و مؤمنین و عموم علاقه‌مند این کشور قرار خواهد گرفت .

این کتاب توسط انتشارات انقلاب اسلامی در 160 صفحه به زبان فارسی به چاپ رسیده است و معظم له این رساله را مورد تأیید و عمل به آن را مجزی اعلام کرده‌اند که دستخط و مهر و امضای ایشان در پشت جلد کتاب منتشر شده است.

بنابر اعلام این خبر، کتاب «رساله نماز و روزه» با همکاری مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در بنگلادش ترجمه و منتشر شده است.

منبع: سازمان فرهگ و ارتباطات اسلامی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *