اخبار

رونمایی از کتاب «عاصمه السماء» و ترجمه عربی رمان «نخل و نارنج» در غرفه ایران نمایشگاه کتاب لبنان

همزمان با هفتمین روز نمایشگاه کتاب لبنان، آیین رونمایی از کتاب «عاصمه السماء» و ترجمه عربی رمان «نخل و نارنج» در غرفه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب لبنان پس از یک روز تعطیلی به احترام شهدای بیمارستان المعمدانی در غزه، پنجشنبه(بیست‌هفتم مهرماه ۱۴۰۲) کار خود را از سر گرفت و پذیرای بازدیدکنندگان بود.

در ادامه فعالیت‌های جنبی غرفه جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه، ترجمه عربی رمان «نخل و نارنج» نوشته وحید یامین پور با حضور نویسنده اثر و شیخ طارق ادریس به عنوان منتقد پنج‌شنبه(بیست‌هفتم مهرماه ۱۴۰۲) در غرفه ایران رونمایی می‌شود.

همچنین آیین رونمایی و معرفی کتاب «عاصمه السماء» فلسطین از دیدگاه سیدحسن نصرالله از دیگر برنامه‌های غرفه جمهوری اسلامی ایران در هفتمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب لبنان است که با حضور شیخ شفیق جرادی؛ رئیس یکی از موسسات علمی لبنان برگزار می‌شود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب لبنان با حضور ۱۵۵ ناشر از ۲۱ کشور ازجمله ایران، قطر، عمان، فلسطین، امارات، سوریه و عراق از ۲۱ مهرماه آغاز به کار کرد و تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *