اخبار

انتشار مقاله «به دنبال حقوق فلسطین» در نیجریه

مقاله «به دنبال حقوق فلسطین» به همت رایزنی فرهنگی ایران در نیجریه منتشر شد.

به منظور معرفی ابعاد مختلف جنایت‌های رژیم صهیونیستی به جهانیان و روز جهانی قدس و نقش امام خمینی(ره) در ایجاد و ماندگاری این روز بین‌المللی در اذهان مسلمانان، مقاله‌ای با موضوع «به دنبال حقوق فلسطین» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه منتشر شد.

در این مقاله از جامعه جهانی خواسته شده تا برای پایان دادن به اشغال سرزمین فلسطین تجمع کنند و این روز را که توسط امام راحل(ره) در 7 مرداد 1358 به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است، گرامی بدارند.

در بخشی دیگر این مقاله، از همه مسلمانان و دولت‌های مسلمان خواسته شده است تا دست این اشغالگر (اسرائیل) و حامیانش را از فلسطین قطع کنند.

در ادامه مقاله، از همه مسلمانان جهان می‌خواهد تا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس برگزار و همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مسلمانان (فلسطینی) اعلام کنند.

این مقاله اشاره دارد که این روز نشان‌دهنده حمایت جهانی از فلسطینی‌ها و دیگر مردم مظلوم جهان است.

مقاله «به دنبال حقوق فلسطین» به نشانی اینترنتی https://leadership.ng/expert-seeks-more-support-for-palestine-people در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

روز قدس، روز خاص برای همه مسلمانان است

نمایندگی فرهنگی کشورمان در ادامه سلسله برنامه‌های فرهنگی خود در روز جهانی قدس، اقدام به انتشار مقاله‌ای دیگر با عنوان «روز قدس، روز خاص برای همه مسلمانان است» کرده است.

در این مقاله به روز قدس که به طور رسمی در ایران به نام روز بین‌المللی قدس شناخته می‌شود، اشاره شده که از سال 1979 با فرمان رهبر انقلاب اسلامی در ایران آغاز شده و هر سال در کشورهای جهان عرب و اسلام نیز گرامی داشته می‌شود.

این مقاله به نشانی اینترنتی https://dailynewstimeng.com/2022/04/29/opinion-special-muslims-day-quds-day/ در روزنامه زمان نیوز نیجریه انتشار یافته است.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *