اخبار

آشنایی با اندیشه‌های سیاسی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در نیجریه

نخستین دوره کوتاه مدت «آشنایی با آراء و اندیشه‌های سیاسی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری» با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه باقر العلوم قم برگزار شد.

به منظور معرفی و شناساندن آراء و  اندیشه‌های بزرگان اسلام به ویژه شخصیت‌های تاثیرگذار در فرآیند شکل گیری جامعه ناب اسلامی با تاسی از تعالیم اسلام ناب و تعالیم بلند اهل بیت(ع)، رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه اقدام به برگزاری دوره‌های کوتاه مدت در این خصوص کرده است.

نخستین دوره از این سلسله دوره‌ها با عنوان «آشنایی با آراء و اندیشه‌های سیاسی حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری» با حضور غلامرضا بهروزی لک، از اساتید دانشگاه طی روزهای شنبه و یکشنبه با همکاری اداره‌کل همکاری‌های علمی و دانشگاهی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه باقر العلوم قم برگزار شد.

در این دوره آموزشی، 44 تن از مسلمانان نیجریه‌ای شرکت کردند که با هماهنگی بعمل آمده با دانشگاه باقر العلوم قم به همه آنها گواهی نامه حضور در این دوره اعطا خواهد شد.

مجید کامرانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در نیجریه ضمن تشکر از اساتید و کادر آموزشی دانشگاه باقر العلوم قم و ساجدی، رئیس امور بین‌الملل این دانشگاه ابراز امیدواری کرد که در دوره‌های بعدی مشکلات و موانع احتمالی بطور کامل مرتفع شود.

وی آمادگی رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه را برای برگزاری دور‌ه‌ها و نشست‌های تخصصی دیگر اعلام کرد.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *