اخبار

آغاز دوره‌ آموزش زبان فارسی در آموزشگاه «شهید أم یاسر» لبنان

به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در لبنان، دوره‌ آموزش زبان فارسی در آموزشگاه «شهید أم یاسر» در شهر نبی‌شیث آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این دوره با حضور سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، خانم زینب موسوی مسئول آموزشگاه سیده نساء العالمین در منطقه بقاع، مدیران و استادان آموزشگاه و بیش از 70 تن از بانوان شهر نبی‌شیث لبنان برگزار شد.

باقرزاده در سخنانی، بر اهمیت یادگیری زبان‌های مختلف تأکید و اظهار داشت: یادگیری زبان موجب می‌شود انسان‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در این میان، آموزش زبان فارسی دارای اهمیت مضاعفی است زیرا در افزایش سطح همکاری‌های فرهنگی و اجتماعی بین ملت انقلابی ایران و ملت مقاوم و مجاهد لبنان نقش مؤثری خواهد داشت و مرزهای جغرافیایی را به حداقل کاهش خواهد داد.

رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان با قدردانی از نقش فعال آموزشگاه‌های سیده نساء العالمین در سراسر لبنان در تقویت جبهه فرهنگی، حضور مفید و مؤثر بانوان لبنانی در خطوط مقدم جهاد فرهنگی را نشانه حیات و سلامت حرکت فرهنگی ملت لبنان در مواجهه با تهاجم فرهنگی دشمن دانست.

وی از بخش‌های مختلف آموزشگاه سیده النساء بازدید کرد و توضیحاتی توسط مسئولان مربوطه در مورد فعالیت آموزشگاه سیده نساء العالمین به رایزن فرهنگی داده شد.

این مراسم با اهدای جوایز بانوان فارسی‌آموز که دوره‌ی تابستانی را موفقیت سپری کرده بودند به پایان رسید.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *