اخبار

نسخه دیجیتال کتاب «خطوط کلی حکمت متعالیه» منتشر شد

نسخه دیجیتال کتاب «خطوط کلی حکمت متعالیه» در «لیترس» اولین و بزرگ‌ترین کتابخانه الکترونیک روسیه منتشر شد.

 به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه، نسخه الکترونیک ترجمه روسی کتاب «خطوط کلی حکمت متعالیه» اثر عبدالرسول عبودیت در «لیترس» اولین و بزرگ‌ترین سامانه عرضه کتاب‌های الکترونیک روسی قرار گرفت.

نسخه فیزیکی این کتاب، پیش‌تر در سال 2013 با مساعدت رایزنی فرهنگی کشورمان از سوی نشر علمی در روسیه منتشر شده بود.

لیترس در معرفی نسخه الکترونیک این اثر نوشته است: «نیاز روزافزون دانشکده‌های علوم انسانی مؤسسات آموزش عالی به ادبیات اسلامی و ظرفیت محدود مراکز تحقیقاتی که برای رفع این نیاز طراحی شده‌اند، باعث شده که دانشگاه‌ها و مراکز مطالعاتی در راستای دستیابی به یک هدف مشترک، نیروها را با هم متحد کنند. این مرحله هم بر کمیت و هم بر کیفیت کتاب‌های درسی منتشر شده تاثیر مثبت داشته است. این کتاب برای دانشجویان دکتری دانشکده‌های فلسفی به عنوان کتاب درسی پایه علوم اسلامی در نظر گرفته شده و احتمالا مورد توجه طیف وسیعی از خوانندگان قرار می‌گیرد.»

لیترس، سامانه عرضه و فروش کتاب الکترونیکی برتر در روسیه است که در سال 2005 میلادی تأسیس شد و امروزه در بازار کتاب‌های الکترونیکی دارای مجوز روسیه و کشورهای مستقل مشترک‌المنافع، پیشرو است.

مجموعه لیترس شامل یک میلیون کتاب الکترونیکی به زبان روسی و خارجی، 48 هزار کتاب رایگان و 65 هزار کتاب صوتی ا‌ست و هر ماه 5 هزار کتاب جدید به این مجموعه اضافه می‌شود. لیترس این امکان را می‌دهد تا 20 درصد از هر کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی به رایگان خوانده یا گوش داده شود.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *