اخبار

همکاری‌ بنیادهای شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزایش یابد

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به وجود زمینه‌های همکاری مشترک بین بنیاد شهید و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بر لزوم افزایش همکاری بین این دو نهاد تأکید کرد.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدعلی فقیه در دیدار با سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه در آغاز فصل جدیدی از همکاری‌های فرهنگی ۲ نهاد قرار داریم، گفت: اردوهای راهیان نور ویژه خانواده معظم شهدا و کارکنان بنیاد شهید از برنامه‌های ارزنده‌ای است که امیدواریم با مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های مشترک دوجانبه اجرایی و عملیاتی شود.

وی با تشریح ابعاد مختلف مشارکت در عرصه‌های تخصصی فرهنگی بیان کرد: موزه‌های شهدا، مرکز اسناد ایثارگران و کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت ظرفیت‌های ارزشمند و گنجینه‌هایی هستند که می‌توانند زمینه فعالیت‌های مشترک و همکاری‌های گسترده‌تر برای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فراهم سازند.

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این دیدار با اعلام آمادگی همه‌جانبه برای همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در همه زمینه‌ها و ظرفیت‌های مشترک فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران آمادگی داریم تا در کنار هم قرار گیریم.

منبع: ایرنا

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *