اخبار

«عارف 12 ساله» به چاپ 29 رسید

کتاب «عارف 12 ساله» مادرانه‌های مادر شهیدی که برای شهادت فرزندش دعا کرد تا او به آرزویش برسد، برای بیست و نهمین بار از سوی انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

رضا پناهی عارف 12 ساله‌ای است که شگرف‌ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های ازخودگذشتگی را در عمر کوتاه خود به نمایش گذاشت. ستاره درخشان کلاس اول راهنمایی که عظمت روحی او به تنهایی می‌تواند عالمی را روشن کند. رضا پناهی، حقیقت نورانی است که ایمان و ایثار و تعهد و عشق و پایبندی او به ارزش‌ها، بزرگترین سرمایه اجتماعی برای تقویت باورهای دینی و ملی نوجوانان و جوانان است که این امر جزو اصلی‌ترین مسائل کشور محسوب می‌شود.

در قسمتی از کتاب «عارف 12 ساله» می‌خوانیم: «برای رضا و خواهرش دفتر گرفته بودم. هنوز رضا مدرسه نمی‌رفت. فقط بلد بود روی دفترش خط بکشد. خواهرش که از رضا بزرگ‌تر بود، تازه نوشتن حروف الفبا و اعداد را یاد گرفته بود. خواهرش مشغول نوشتن بود که یکدفعه رضا دفتر را از زیر دستش کشید و فرار کرد. دوید دنبال رضا که دفترش را از او بگیرد. روی چارچوب در زمین خورد و چانه‌اش شکافت. یادم است رضا خیلی گریه کرد. خیلی ناراحت شد. می‌گفت: می‌خواستم شوخی کنم. نمی‌دانستم اینطوری می‌شود.
خواهرش را بردیم به چانه‌اش بخیه زدند. تا مدت‌ها به خواهرش نگاه می‌کرد و به فکر فرو می‌رفت. دل رئوفی داشت. خیلی مهربان بود. از بچگی تحمل ناراحتی و اشک کسی را نداشت…»

در قسمتی از وصیت‌نامه صوتی شهید رضا پناهی آمده است: «هدف من از رفتن به جبهه این است که اولاً به ندای «هل من ناصر ینصرنی» لبیک گفته باشیم و امام عزیز و اسلام را یاری کنیم و آن وظیفه ای که امام عزیزمان بار ها در پیام ها تکرار کرده: که «هرکس که قدرت دارد واجب است به جبهه برود» و من می روم تا به پیام امام لبیک گفته باشم. آرزوی من پیروزی اسلام و ترویج آن در تمام جهان است و امیدوارم که روزی به یاری رزمندگان، تمام ملت ها زیر سلطه آزاد شوند.»

چاپ بیست و نهم کتاب «عارف 12 ساله» در قطع رقعی و 80 صفحه همزمن با ایام ماه مبارک رمضان از سوی انتشارات شهید کاظمی روانه بازار نشر شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی (https://nashreshahidkazemi.ir/) و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 این کتاب را با ارسال رایگان تهیه کنند.

منبع: ایبنا

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *