اخبار

انتشار کتاب «امام خمینی(ره)؛ از ولادت تا ولایت» به زبان اردو

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، کتاب «امام خمینی(ره)؛ از ولادت تا ولایت» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد.

در آیین رونمایی از این کتاب که در سالروز رحلت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) در اسلام آباد پاکستان برگزار شد، مجید مشکی، رایزن فرهنگی کشورمان به تولید آثار مختلف در مورد زندگی حضرت امام(ره) طی سالیان پس از رحلت ایشان اشاره کرد.

وی اظهار داشت: در سال‌های اخیر ما شاهد تولید آثار داستانی مبتنی بر تاریخ زندگی حضرت امام خمینی(ره) هستیم و یکی از انواع این کارها تولید داستان زندگی حضرت امام(ره) بر پایه واقعیت‌های تاریخی است.

مشکی اضافه کرد: کتاب امام خمینی(ره) از ولادت تا ولایت نمونه‌ای از این آثار است که مخاطبان اردو زبان را با زندگینامه آن حضرت آشنا می‌کند.

وی بیان کرد: نویسنده به تحریر زندگینامه، فراز و نشیب‌های مبارزات سیاسی و رخدادهای منجر به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و نیز کنش و واکنش‌های مهمترین حوادث دوران رهبری امام خمینی(ره) و شیوه های رهبری این یگانه دوران پرداخته است.

بنابر اعلام این خبر، آیین پرده‌برداری از ترجمه اردو کتاب امام خمینی(ره) از ولادت تا ولایت با حضور رضا امیر مقدم سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، علامه سید ساجد نقوی رهبر شیعیان پاکستان، علامه راجا ناصر عباس زیدی سناتور و رئیس حزب وحدت مسلمین، علامه امین شهیدی رئیس حزب امت واحده، خانم طیبه بخاری از خطباء برجسته پاکستانی، زمردخان نماینده سابق مجلس ملی و مجید مشکی رایزن فرهنگی کشورمان برگزار شد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *