اخبار

انتشار بیست‌و‌چهارمین ماهنامه خبری آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان

بیست‌وچهارمین ماهنامه خبری آموزش زبان فارسی به غیر‌فارسی‌زبانان با عنوان‌های اخبار بنیاد سعدی، آموزش زبان فارسی در جهان و بنیاد سعدی در رسانه‌ها منتشر شد.

در بیست‌و‌چهارمین شماره ماهنامه بنیاد سعدی که در نشانی الکترونیکی (اینجا) قابل دسترس است، مخاطبان می‌توانند با آخرین رخدادهای آموزش زبان فارسی در جهان آشنا شوند.

در بخش اخبار بنیاد سعدی عنوان‌هایی از جمله اعطای راتبه تحصیلی به متقاضیان غیر ایرانی برای مقطع کارشناسی ارشدرشته آزفا توسط بنیاد سعدی، اعطای حکم نمایندگی بنیاد سعدی به رایزن فرهنگی جدید ایران در انگلیس، برگزاری سومین نشست کارگروه آموزش زبان و ادبیات فارسی در عراق توسط بنیاد سعدی و ثبت‌نام دوره جدید برخط فارسی آموزی ویژه کودکان ایرانی خارج از کشورگنجانده شده است.

در بخش آموزش زبان فارسی در جهان نیز مطالبی درباره آسیب شناسی زبان فارسی و ایران شناسی در قزاقستان، درسنامه (پنجره) منبع سر فصل آموزش زبان فارسی در بلگراد، برگزاری کلاس‌های آموزش زبان و ادبیات فارسی در بلغارستان، آغاز ترم جدید کلاس‌های آموزش زبان فارسی در باکو، دوره آموزش زبان فارسی به صورت مجازی در تونس، معرفی پروین اعتصامی در شانزدهمین شماره پادکست جلوه های ایران در یونان، آغاز دوره‌های تخصصی آمادگی آزمون Yds  در مرکز زبان فارسی آنکارا، برگزاری آزمون شفاهی دوره آموزش زبان فارسی در عشق آباد، پایان هفتمین دوره کلاس‌های آموزش زبان فارسی در سنگال، هشتاد وچهارمین نشست مثنوی خوانی در اسلام آباد و برپایی کلاس‌های آموزش زبان فارسی در نیجریه موجود است.

همچنین در بخش «بنیاد سعدی در رسانه‌ها»، به ثبت‌نام دوره جدید برخط فارسی‌آموزی ویژه کودکان ایرانی خارج از کشور اشاره شده است.

منبع: ایبنا

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *