اخبار

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی

نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی (IIBF) 2023 روز گذشته به طور رسمی افتتاح شد.

 در آیین افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی کتاب اندونزی، مقامات و شخصیت‌های فرهنگی و سفرای و رایزنان کشورهای اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی با همکاری خانه کتاب و برخی ناشرین ( انتشارات سوره مهر- نخل سبز – جمال ) در چهل و سومین دوره این نمایشگاه حضور پیدا کرد.

 نمایشگاه کتاب به همت انجمن ناشران اندونزی (IKAPI) برای چهل و سومین بار برگزار می‌شود و به عنوان قدیمی ترین نمایشگاه این کشور لقب گرفته است. آریس هیلمان نوگراها، رئیس IKAPI، اعلام کرد نمایشگاه کتاب تلاشی برای گسترش دسترسی به اطلاعات عمومی و تخصصی جامعه اندونزی است.

بروجردی، سفیر و محمدرضا ابراهیمی، رایزن فرهنگی کشورمان در حاشیه آیین افتتاحیه چهل و سومین دوره این نمایشگاه  از نزدیک با برخی ناشرین گفتگو  و غرفه بین‌الملل از کشورهای شرکت کننده و حاضر در نمایشگاه بازدید و ملاقات کردند.

در این نمایشگاه فرهنگی به مدت 5 روز بیش از 100 سخنران و 50 رویداد در این نمایشگاه برگزار می‌شود.

کره جنوبی نیز در این دوره به عنوان مهمان ویژه حضور فعالی دارد. در نمایشگاه بین المللی کتاب 2023 اندونزی 150 ناشر و مؤسسه در صنعت چاپ و نشرنیز حضور دارند.

بنابر اعلام این خبر، در حاشیه این نمایشگاه با همکاری خانه کتاب و رایزنی فرهنگی کشورمان آیین رونمایی از کتاب‌های ارزشمند و عنوان برنامه از ایران بگو با حضور شخصیت‌های ایرانی و اندونزیایی برگزار خواهد شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *