اخبار

کتابچه «دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و شهروندان صرب درباره فلسطین» منتشر شد

به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در صربستان، کتابچه حاوی گزیده‌ای از دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و نامه معظم‌له به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و آثار منتخب شهروندان صرب شرکت کننده در فراخوان همبستگی با مردم غزه منتشر شد.

به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان، کتابچه الکترونیکی حاوی گزیده‌ای از دیدگاه‌های مقام معظم رهبری و نامه معظم‌له به دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و آثار منتخب شهروندان صرب شرکت کننده در فراخوان همبستگی با مردم غزه منتشر شد و در دسترس عموم قرار گرفت.

در مقدمه کتابچه آمده است: «مسئله فلسطین با گذشت بیش از هفتاد سال از اشغال و جنایات صهیونیست‌ها همچنان به عنوان مهمترین مسئله جهانی بیش از هر زمانی مطرح است. جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل با حمایت همه جانبه غرب، ابعاد بسیار فاجعه باری یافته است و هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. دهها هزار شهید فلسطینی به خصوص کودکان و زنان و بیماران حاصل حملات باند تبهکار و جنایتکارحاکم بر تل آویو است.

در شرایطی که افکار عمومی و وجدان‌های بیدار در گوشه و کنار دنیا از موج عظیم و گسترده جنایات متاثر، غمگین و خشمگین بودند رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان نیز براساس وظیفه اخلاقی، فرهنگی و حرفه‌ای خود به مناسبت سال نو میلادی 2024 از شهروندان صرب دعوت کرد برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین از طریق ارسال عکس و نقاشی با نمادی از فلسطین و یا دلنوشته‌ای، حمایت و همدردی خود را با مردم غزه به ویژه کودکان، زنان و بیمارانی که تحت شدیدترین حملات رژیم صهیونیستی قرار دارند، از طریق ارسال به ایمیل رایزنی اعلام کنند.»

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *