اخبار

پاکستانی‌ها مفاتیح الحیات می‌خوانند

با حمایت و پشتیبانی رایزنی فرهنگی کشورمان در اسلام آباد، مردم پاکستان کتاب «مفاتیح الحیات» اثر آیت‌الله العظمی جوادی آملی را می‌خوانند.

کتاب «مفاتیح الحیات» اثر آیت‌الله العظمی جوادی آملی با ترجمه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد علی توحیدی به تازگی توسط انتشارات جامعة العالمیه(ص) المصطفی پاکستان و با پشتیبانی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد منتشر شده است.

مؤلف این کتاب، آیت‌الله العظمی جوادی آملی از علمای برجسته و فرهیخته جهان تشیع است که با حساسیت و دقت توسط حجت‌الاسلام والمسلمین توحیدی در قالب محتوایی اصیل و ارزشمند به زبان قابل فهم به مخاطبان اردو زبان ترجمه شده است.

این اثر ارزشمند در ۴۷۹ صفحه و پنج باب تنظیم شده است که هر کدام به بررسی جنبه‌های خاصی از زندگی فردی و اجتماعی و اخلاق اسلامی می‌پردازد.

سرفصل‌های پنج‌گانه این کتاب به موضوعات رفتار انسان با خود، تعامل انسان با دیگر انسان‌ها، مسئولیت‌های متقابل مردم و حکومت اسلامی، رفتار با حیوانات و انسان و محیط زیست می‌پردازد.

شایان ذکر است، ترجمه و انتشار این اثر با استقبال فراوانی از سوی عموم مردم پاکستان به ویژه شیفتگان حوزه اخلاق و اساتید تربیت اسلامی مواجه شده است.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *