اخبار

دوره جدید آموزش زبان فارسی در لبنان آغاز شد

دوره جدید آموزش زبان فارسی ویژه کارکنان «جمعیت قبس برای حفظ آثار دینی» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان آغاز شد.

با توجه به اهمیت یادگیری زبان فارسی و در پی درخواست «جمعیت قبس برای حفظ آثار دینی» برای آموزش ویژه کارکنان آن مرکز؛ رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان اقدام به برگزاری دوره زبان فارسی سطح یک (کتاب گام اول) کرد.

آیین افتتاحیه این دوره (18 تیرماه) با حضور سید کمیل باقرزاده، رایزن فرهنگی کشورمان، رئیس شهرداری برج البراجنه و مسئول جمعیت قبس برگزار شد.

باقرزاده با اشاره به ممازجت زبان فارسی و زبان عربی و علاقه موجود بین دو کشور لبنان و ایران، بر اهمیت یادگیری زبان‌های مختلف توسط اعضای جمعیت قبس به خصوص زبان فارسی تأکید کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان در لبنان گفت: یادگیری زبان فارسی برای عرب‌زبانان کار سختی نیست، چون واژه‌های فارسی زیادی وجود دارند که از زبان عربی نشأت گرفته‌اند.

باقرزاده افزود: ما در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که منتظر پیروزی جبهه مقاومت هستیم و ان شاءالله زمانی که این جنگ با پیروزی مقاومت به پایان برسد، کار اصلی اعضای جمعیت قبس در آشنایی مهمان‌های ایرانی با آثار دینی لبنان از سرزمین لبنان تا قدس بیشتر خواهد شد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *