اخبار

آغاز کلاس‌های تابستانه آموزش زبان فارسی در کراچی

کلاس‌های تابستانه آموزش زبان فارسی در خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی آغاز شد.

 سعید طالبی‌نیا، وابسته فرهنگی ایران در کراچی در این باره گفت: کلاس‌های آموزش زبان فارسی ویژه ترم تابستانه در دو سطح 1 و 2 در طول ایام هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: این کلاس‌ها از ساعت 5 تا 7 عصر روزهای دوشنبه تا جمعه هر هفته در بخش آموزشی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی واقع در منطقه کلفتن برقرار است.

مسئول خانه فرهنگ ایران در کراچی گفت: در این کلاس‌ها 30 تن از فارسی آموزان در مقاطع سنی مختلف اعم از دانش آموزان، دانشجویان و استادان دانشگاه حضور دارند.

نماینده بنیاد سعدی در کراچی خاطرنشان کرد: این کلاس‌ها از 3 مرداد آغاز شده و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت و استاد غلامحسن مفتی، به عنوان مدرس این دوره، زبان شیرین فارسی را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.

طالبی‌نیا تأکید کرد: علاقه‌مندان به یادگیری زبان فارسی می‌توانند روزهای دوشنبه تا جمعه با مراجعه حضوری به بخش فارسی خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

شایان ذکر است، خانه فرهنگ ایران در کراچی همه ساله در چهار ترم بهار، تابستان، پاییز و زمستان کلاس‌های آموزش زبان فارسی را در مقاطع مختلف برگزار می‌کند. همچنین در مناطق مختلف شهر کراچی نیز کلاس مذکور تحت اشراف خانه فرهنگ کراچی برگزار خواهد شد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *