اخبار

آزمون‌ پایان دوره زبان فارسی عراق برگزار شد

آزمون‌های پایان دوره زبان فارسی در سطوح مقدماتی و میانی زبان فارسی از سوی مرکز فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد برگزار شد.

سیصد و هشتادمین آزمون پایان دوره سطح مقدماتی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان را برگزار کرد. فراگیران این دوره توسط خانم هدی موسوی، یکی از اساتید مرکز تحت تعلیم قرار گرفتند.

آموزش زبان فارسی در این مرکز بر اساس 3 روش آموزشی از جمله کتب آموزشی بنیاد سعدی و کتاب (آموزش نوین زبان فارسی) تألیف احسان قبول و کتاب (مجموعه آموزشی فراز فارسی) تألیف مهین ناز میردهقان است که به دو روش برخط  و حضوری برگزار می‌شود.

همچنین، فارسی‌آموزان سطح مقدماتی در سیصد و هشتاد و یکمین آزمون پایان دوره سطح مقدماتی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان که توسط خانم سرور حیدری، استاد زبان فارسی آموزش دیده بودند، به رقابت با یکدیگر پرداختند.

سیصد و هشتاد و دومین آزمون پایان دوره سطح میانی آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان هم با شرکت فارسی‌آموزان و خانم سرور حیدری، استاد زبان فارسی برگزار شد.

پایان دوره از فراگیران آزمون کتبی و شفاهی گرفته می‌شود و به قبول شدگان گواهی پایان دوره از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق اعطا خواهد شد.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *