اخبار

بازدید دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت از رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد بازدید کرد.

آیت‌الله رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) و هیأت همراه در جریان سفر به پاکستان و در ادامه دیدار با نخبگان دینی و علمای ارشد این کشور، پیرامون وحدت اسلامی و همکاری‌های پژوهشی میان مراکز علمی و دینی ایران و پاکستان از رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد بازدید به عمل آوردند.

آیت‌الله رمضانی و امیری‌مقدم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان ضمن بازدید از بخش‌های مختلف رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد، در جریان فعالیت‌های متنوع این نمایندگی فرهنگی قرار گرفتند.

هیأت مجمع جهانی اهل بیت(ع) طی سفر 3 روزه به اسلام آباد با رضا امیری مقدم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، همچنین با برخی دیگر از شخصیت‌های پاکستانی از جمله علامه سید ساجدعلی نقوی رهبر حزب تحریک اسلامی، علامه شیخ محسن علی نجفی رئیس حوزه علمیه جامعه الکوثر، قبله ایاز رئیس شورای ایدیولوژی پاکستان، علامه سید افتخار نقوی رئیس حوزه علمیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

همچنین، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در همایش بزرگی با عنوان غدیر تا عاشورا، گردهمایی طلاب نخبه نیز در همایش غدیر که از سوی بنیاد غدیر پاکستان در محل کتابخانه ملی اسلام آباد برگزار شد، حضور داشته و ضمن ایراد سخنرانی با علما و رهبران گروه‌های شیعی و اهل سنت پاکستان دیدار کردند.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *