اخبار

کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» روانه بازار نشر بنگلادش شد

به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در بنگلادش، کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» به زبان بنگالی ترجمه و روانه بازار نشر این کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش، کتابی با عنوان «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» در قالب 207 صفحه به زبان بنگالی ترجمه و در قطع رقعی و با شمارگان 1000 نسخه به چاپ رسید.

این کتاب با مقدمه‌ علی اکبر ولایتی، مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در کشور بنگلادش با ترجمه بنگالی توسط عبدالصبور خان، استاد زبان و ادبیات فارسی در دانشگاه داکا تهیه شده و از سوی انتشارات شوچی پوترا و تحت نظارت رایزنی فرهنگی کشورمان در بنگلادش منتشر شد.

کتاب «فلسطین از منظر مقام معظم رهبری» به زودی در اختیار فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی، رسانه‌ای و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی بنگلادشی و عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این اثر با حمایت و پشتیبانی مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی و مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در قالب طرح تاپ به چاپ رسیده است.

شایان ذکر است، این اثر حاوی سخنرانی‌ها و پیام‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در موضوع فلسطین است که توسط سعید صلح‌میرزایی گردآوری و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی) به زبان فارسی به چاپ رسیده است.

منبع: تسنیم

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *