اخبار

کتاب «الاقتصاد المقاوم» رونمایی شد

کتاب «الاقتصاد المقاوم» از مجموعه کتاب‌ها و آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حاشیه شصت‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت رونمایی شد.

کتاب «الاقتصاد المقاوم» (اقتصاد مقاومتی، تبیین اقتصاد مقاومتی در بیان مقام معظم رهبری )مدظله العالی)) از مجموعه کتاب‌های انتشارات انقلاب اسلامی(دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) با حضور عباس خامه‌یار (رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان)، سید عبدالحلیم فضل‌الله(رئیس مرکز مطالعات و اسناد)، سید کمیل باقرزاده(مدیر بخش عربی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای)، علی رمضانی (مدیر عامل خانه کتاب و ادبیات ایران) و جمعی از نخبگان، استادان دانشگاه و دانشجویان رشته‌های اقتصاد و مدیریت در لبنان در شصت‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت رونمایی شد.

در این آیین، سید عبدالحلیم فضل الله و عباس خامه‌یار درباره دیدگاه‌ها و نظرات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص اقتصاد، نقش اقتصاد مقاومتی در مقابله با توطئه‌های جبهه استکبار و نحوه مواجهه ایران در برابر فشارهای اقتصادی آمریکا از جمله تحریم‌ها مطالبی را بیان کردند. 

سیدکمیل باقرزاده نیز در سخنانی به اهمیت و جایگاه اقتصاد مقاومتی در منظومه فکری امام خامنه‌ای اشاره کرد. 

گفتنی است؛ کتاب «الاقتصاد المقاوم» مجموعه‌ای از بیانات و سیاست‌های کلان اقتصادی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است که در طول سال‌های مختلف درباره نظریه اقتصادی ایشان و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مطرح شده است.

شصت‌و‌سومین دوره نمایشگاه کتاب بیروت از دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۰ آغاز به کار کرده است و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. در این دوره از نمایشگاه ناشرانی از مصر، عراق، عربستان و ایران حضور دارند.

منبع: خانه کتاب و ادبیات ایران

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *