اخبار, فیلم

«ژنرال» در یک قدمی مرز‌ لبنان با رژیم صهیونیستی

در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها کتاب “ژنرال” در مرزهای لبنان با رژیم صهیونیستی توزیع شد.

در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی عکس و پوستر و تفکرات حاج قاسم در یک قدمی مرزهای رژیم صهیونیستی در حال پخش و تکثیر است که این رژیم با بحران‌های داخلی و خارجی گسترده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند.
کتاب «ژنرال» که به همت محمد مردانیان درباره زندگی سردار سلیمانی منتشر شده است و تقریباً 75 روز از انتشار چاپ اول آن می‌گذرد، این روزها به چاپ دهم رسیده است و علاوه بر استقبال مخاطبان داخلی از این کتاب، کتاب ژنرال به دست دوست‌داران سردار دل‌ها در لبنان و سوریه هم رسیده است. آنچه که در ادامه می‌بینید، فیلمی است از پخش کتاب «ژنرال» در مرز لبنان با رژیم صهیونیستی.

این کتاب علاوه بر اینکه به زبان انگلیسی ترجمه شده است، در حال ترجمه به زبان عربی نیز هست تا زودتر به دست علاقه مندان به سردار سلیمانی در کشورهای منطقه برسد.

کتاب ژنرال، جمع‌آوری مطالب شاخص چاپ‌شده در مورد شهید سلیمانی است. برای نگارش این اثر علاوه بر کتاب‌های منتشرشده از سردار سلیمانی، سخنرانی‌ها و بیانات سردار و خاطرات نزدیکان و همکاران‌شان نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
برای تهیه نسخه فارسی این کتاب می‌توانید به شماره 09902925788 پیامک دهید یا به سایت انتشارات مانیان https://maniyan.ir/ مراجعه کنید.

منبع: تسنیم

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *