اخبار

هفته فرهنگی ایران در روسیه گام مهمی در جهت توسعه شناخت مردم دو کشور است

آندری مالیشوف در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان در فدراسیون روسیه گفت: هفته فرهنگی ایران در روسیه گام مهمی در جهت توسعه شناخت مردم دو کشور است.

آندری مالیشوف، معاون وزیر فرهنگ روسیه و مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه دیدار و گفت‌وگو کردند.

مالیشوف در سخنانی، برگزاری هفته فرهنگی ایران در روسیه را گام مهمی در جهت توسعه شناخت مردم دو کشور دانست و اظهار داشت: با توجه به روابط خوب دو کشور ایران و روسیه و لزوم تقویت و تعمیق این روابط، تلاش خواهیم کرد هفته فرهنگی ایران در روسیه به بهترین نحو برگزار شود.

احمدوند نیز با اشاره به شتاب تعاملات فرهنگی دو کشور از حضور هنرمندان برجسته ایران و ارکستر ملی کشورمان در روسیه در خلال هفته فرهنگی خبر داد.

رایزن فرهنگی کشورمان در روسیه افزود: این رویداد در بخش‌های مختلفی شامل نمایشگاه آثار هنری، اکران فیلم‌های سینمایی و انیمیشن، اجرای گروه موسیقی سنتی، بازی‌های رایانه‌ای و برگزاری دوره‌های آشنایی با هنرهای ایرانی برگزار خواهد شد.

در این دیدار که در محل مؤسسه روس‌کنسرت برگزار شد، طرفین در خصوص جزییات برگزاری هفته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *