اخبار

نشر 27 بعثت بین‌المللی شد

سردار حسن‌زاده در مراسم معارفه جواد کلاته عربی به عنوان مدیر جدید نشر ۲۷ بعثت گفت: نشر ۲۷ بعثت، از امروز رسماً بین‌المللی شد.

مراسم معارفه مدیر جدید نشر ۲۷ بعثت با حضور جمعی از فرماندهان سپاه، نویسندگان فعال در حوزه دفاع مقدس و مسئولان انتشارات ۲۷ بعثت در مرکز تبادل کتاب برگزار شد.

در این مراسم سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه نشر ۲۷ بعثت یکی از کارهای خلاقانه شهید حسین همدانی بوده است، اظهار داشت: نشر ۲۷ بعثت نتیجه اخلاص شهید حسین همدانی است و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هرکاری که با اخلاص همراه باشد، ماندگار خواهد شد، این نشر هم تا قرن‌ها ماندگار و پایدار خواهد ماند. این نشر از امروز رسماً بین‌المللی شد.

وی در تقدیر از مازیار حاتمی، مدیر سابق این انتشارات با اشاره به اینکه او تنها جوان بعد از دوران دفاع مقدس است که بیشترین انس را با شهدا و خاطرات آن‌ها داشته و اطلاعات کاملی از اتفاقات دفاع مقدس دارد گفت: مازیار حاتمی دست پرورده و تربیت یافته گلعلی بابایی است.

نشر ۲۷ بعث یکی از افتخارات سپاه است

در ادامه این مراسم جواد کلاته عربی، مدیر جدید نشر ۲۷ بعثت گفت: اگر جمهوری اسلامی افتخاری در تاریخ چهل و چند ساله‌اش داشته باشد، همین دفاع مقدس است.

نویسنده کتاب «عملیات عطش» با بیان اینکه ادبیات دفاع مقدس مکلف به بیان ارزش‌هایی است که آن را ضامن بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم اظهار داشت: رجعت نشر ۲۷ بعثت با عنایت شهدای خیر بوده و از اول اردیبهشت ۹۲ در این مجموعه حضور داشتم.

وی ادامه داد: یکی از افتخارات سپاه، نشر ۲۷ است و معتقدم جایی که مردم برای خرید کتاب‌ها و تولیدات فرهنگی پول می‌دهند و هزینه می‌کنند، یعنی به آن اعتماد دارند و این افتخار بسیار بزرگی برای نشر ۲۷ بعثت محسوب می‌شود.

منبع: گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *