اخبار

نشان سرخ ذوالفقار و به پاکی شبنم برای بار دوم تجدید چاپ شدند

چهار کتاب نشر شاهد با عنوان‌های «نشان سرخ ذوالفقار»، «به پاکی شبنم»، «قطعه شورانگیز» و «فرشته‌ها گریه نمی‌کنند» برای بار دوم تجدید چاپ شدند.

کتاب «نشان سرخ ذوالفقار» اثری داستانی درباره شهید قاسم سلیمانی است. این اثر به قلم حسن معمار بوده و کتاب دو بخش دارد. اول بخش داستانی از زمان تولد تا انقلاب اسلامی و بخش دوم از سال ۵۷ تا ۹۸ و زمان شهادت ایشان را بیان می‌کند. البته در بخش دوم خاطرات و روایت‌هایی از خانواده شهدا، سرداران و همرزمان ایشان درج شده است.
موارد مطرح شده در این کتاب با قید حوالی زمانی هستند و تمام موارد و خاطرات با رعایت زمان خاطره بیان شده است.
پیشتر نویسنده این اثر گفته بود «نشان سرخ ذوالفقار» در مدت یک سال تالیف شده و اکنون در ۱۷۲ صفحه روانه بازار کتاب شده است.
همچنین کتاب «قطعه شورانگیز» نوشته منیر السادات موسوی است. این کتاب داستان‌هایی با موضوع ایثار و جهاد در راه پیروزی انقلاب اسلامی را در بر دارد. این اثر هم در قالب مجموعه داستان است. این مجموعه داستان در فضای مبارزات سیاسی مردم با رژیم شاهنشاهی دنبال می‌شود. نویسنده در جایگاه راوی اول شخص نشسته و داستان‌ها را از زاویه نگاه خود برای مخاطبش بازگو می‌کند.
داستان کوتاه «قطعه شورانگیز» که عنوان کتاب نیز از آن برداشت شده است، روایتی داستانی از مبارزان دانشجو است؛ داستان دانشجویان انقلابی و مصممی که در میانه راه جوانی و مبارزات سیاسی، طعم «عشق» را تجربه می‌کنند.
کتاب «به پاکی شبنم» دیگر کتاب نشر شاهد که به تازگی تجدید چاپ شده اثری از مجموعه خاطرات و مکتوبات شهید جعفر رجب زاده است. مولف اثر هاشم ثانی است و کتاب توسط زهرا شیرکوند ویراستاری شده این اثر در ۳۴۰ صفحه آماده شده است.
کتاب «فرشته‌ها گریه نمی‌کنند» نیز اثری ویژه نوجوانان درباره وقف است، این کتاب اولین‌بار در سال ۹۵ چاپ و منتشر شد. عناوین این کتاب آب سرد کن، بخاری نفتی، بعضی‌ها کوه می‌کنند، حبیب، زمین خاکی، فرشته‌ها گریه نمی‌کنند و مثل ما کور نباش نام دارد.

منبع: خبرگزاری صداسیما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *