اخبار

نسخه انگلیسی شماره جدید نشریه «محجوبه» با رویکرد زنان اثرگذار چاپ شد

شماره جدید نشریه «محجوبه» با رویکرد زنان اثرگذار به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به زبان انگلیسی منتشر شد.

به نقل از خبرگزاری فارس؛ معاونت همکاری‌های علمی و فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی تحولات اخیر کشور و بروز حوادث التهاب آفرین که دست دشمنان مستکبر و قسم خورده ایران سربلند و عزتمند در آن کاملا آشکار بوده، با سنجش ضرورت‌ها و اقتضائات اقدام اثرگذار، ایجاد جریان رسانه‌ای در زیست بوم‌های تمدنی نوین را امری متناسب با فضای موجود نیازسنجی کرده است.

در همین راستا نشریه انگلیسی زبان «محجوبه» در شماره ۳۲۹ با رویکرد پوشش عملکرد نظام در حوزه زنان و دستاوردهای آنان در عرصه‌های مختلف با مشارکت مؤسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی و اداره ارتباطات فرهنگی بین‌المللی زنان و خانواده تولید و چاپ شده است. 

این نشریه در کنگره بین‌المللی زنان تأثیرگذار توزیع و در اختیار شرکت‌کنندگان خارجی قرار گرفته است.

حق آموزش عالی زنان در جمهوری اسلامی ایران و تحصیل از حقوق طبیعی و فطری هر انسانی محسوب شده و بر همین اساس در دین مبین اسلام که مبنای قانونگذاری در جمهوری اسلامی ایران است، این حق مهم برای زنان و مردان به صورت مساوی شناسایی شده است. 

مصاحبه با فریسا نکومنش راد، مدرس بین‌المللی غواصی از فدراسیون‌های ایران، ایتالیا، فرانسه و امریکا، معلم و خلبان پرواز از هواپیمایی کشوری، رکورد دار گینس در ورزش‌های آبی و هوایی کشور و همچنین «قرن ایران؛ پیچ تاریخی و پایان جهان تک‌قطبی»از موضوعاتی است که در این نشریه به آن پرداخته شده است.

حمله تروریستی به شاهچراغ که در اثنای ناآرامی‌های داخلی ایران بر سر موضوع حجاب رخ داد و گروه تروریستی داعش مسئولیت آن را به‌عهده گرفت و همچنین هم‌زمانی سه نبرد رسانه‌ای، تروریسم تکفیری و اغتشاشات داخلی در بازه زمانی یک ماهه گویای نقش بی‌نظیر و غیر قابل انکار ایران در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی و تلاش دشمنان در جهت فشار افزون‌تر به ایران، نیز در شماره جدید نشریه محجوبه مورد توجه قرار گرفته است.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

https://translationmovement.com/qwv0

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *