اخبار

بیانات مقام معظم رهبری در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان به زبان صربی منتشر شد

رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان، بیانات حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار صدها نفر از مردم اصفهان را به زبان صربی، ترجمه و منتشر کرد.

به دنبال دیدار و سخنرانی حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدها نفر از مردم اصفهان درباره حوادث اخیر، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در صربستان اقدام به ترجمه فرازهای مهم از بیانات معظم له به زبان صربی کرد.

فرمایشات مقام معظم رهبری ضمن انتشار در سایت و صفحات اینستاگرام رایزنی فرهنگی کشورمان در صربستان به نشانی اینترنتی  https://sr.icro.ir/Belgradeو https://www.instagram.com/p/ClMOhdmM3AP ، برای بیش از 50 رسانه و فعال رسانه‌ای این کشور ارسال شد.

همچنین، جمعی از دانشجویان رشته حقوق دانشگاه بلگراد ضمن حضور در سفارت کشورمان در بلگراد با رشید حسن‌پور، سفیر و امیر پورپزشک، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار، مسائل اخیر کشور به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سفیر کشورمان نقش دشمنان جمهوری اسلامی در ایجاد فتنه و آشوب برای جلوگیری از پیشرفت و اقتدار ایران را تبیین کرد.

پورپزشک نیز با اشاره به نقش رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی غربی در تصویرسازی گمراه کننده و غیرواقعی، نامه‌های رهبر انقلاب اسلامی به جوانان اروپا را یادآور شد.

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *