اخبار, فیلم

برگردان کتاب سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا به بیش از 5 زبان دنیا

کتاب سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا تا کنون به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی، اردو، ترکی استانبولی و ترکی آذری ترجمه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد نجمی کارشناس علوم دینی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت: کتاب سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا به زودی به زبان اسپانیایی نیز ترجمه و وارد بازار نشر می‌شود.
این کارشناس علوم دینی افزود: آیت الله محمد صادق نجمی مطالعه و پژوهش برای نوشتن کتاب سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا را از دهه‌های ۵۰ خورشیدی آغاز کرد و در سال ۱۳۶۱ چاپ نخست این کتاب منتشر شد.
فرزند مولف کتاب سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا گفت: این کتاب علت و فلسفه قیام عاشورا را از زبان حضرت سیدالشهدا و با بهره گیری از سخنان او بیان می‌کند.
حجت الاسلام و المسلمین نجمی افزود: از ویژگی‌های کتاب سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا آن است که به صورت منظم در ۴ بخش علت سفر و عزیمت امام حسین علیه السلام به سوی کربلا را مشخص می‌کند.
این کارشناس علوم دینی گفت: کتاب سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا کتابی پژوهشی برای طلاب، دانشجویان و همه علاقه‌مندان به امام حسین (ع) و قیام عاشوراست.
انتشارات بوستان کتاب، کتاب سخنان حسین بن علی (ع) از مدینه تا کربلا را در ۴۱۶ صفحه منتشر کرده است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *