نمایشگاه کتاب 1401

برنامه های انتشارات روایت فتح در نمایشگاه کتاب

جانشین انتشارات روایت فتح ضمن تشریح برنامه‌های این انتشارات در ایام برپایی نمایشگاه گفت: ارائه ۳۰۰ عنوان کتاب، برپایی روزانه جشن امضا، رونمایی از شش عنوان کتاب جدید و مراسم صدهزارتایی شدن چاپ کتاب از جمله برنامه‌های این انتشارت در سی‌وسومین نمایشگاه کتاب است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، فرزانه مردی از چاپ پنج عنوان کتاب در ایام برپایی نمایشگاه خبر داد و با اشاره به برگزار نشدنِ حضوری این نمایشگاه در دو سال گذشته و برپایی هم‌زمان نمایشگاه مجازی و حضور در این دوره و استقبال اهالی و مشتاقان حوزه کتاب گفت: امسال انتشارات روایت فتح هم به‌صورت مجازی و هم حضوری به مشتاقان کتاب خدمت‌رسانی می‌کند و ما در هر دو نمایشگاه حضور خواهیم داشت. با توجه به حسن سابقه نمایشگاه مجازی در دوره قبلی و آشنایی دوستداران کتاب با این روش خرید و همچنین امکان دسترسی راحت‌تر برای مخاطبان شهرستانی، امید زیادی‌ست که افراد بیشتری از نمایشگاه مجازی استقبال کنند. در عین‌حال با توجه به برگزار نشدنِ نمایشگاه حضوری در طول دو سال گذشته و تشنه بودن اهل مطالعه برای حضور در نمایشگاه کتاب، به نظر نمی‌رسد که نمایشگاه حضوری هم مخاطبان خودش را از دست‌داده باشد و ما برای نمایشگاه حضوری هم امید داریم با استقبال خوبی روبه‌رو شویم.

او همچنین در خصوص استقبال سایر انتشاراتی‌ها از این دوره نمایشگاه گفت: در مورد استقبال نشرها، متأسفانه حتماً تعداد کمتری حضور خواهند داشت و این به دلیل سخت‌تر شدن شرایط حضور و مشکلات اقتصادی نشرها و به‌تبع آن نیروی کار کمتر و وضعیت بد گرانی کاغذ است. ناگفته نماند تعداد غرفه‌ها هم در نمایشگاه امسال برای جلوگیری از تجمع زیاد و احتمال سرایت و انتشار ویروس کرونا کمتر از دوره‌های قبلی است.

جانشین انتشارات روایت فتح در پایان بیان کرد: ما در این نمایشگاه با بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب حضور خواهیم داشت که شش عدد از کتاب‌ها تولید سال ۱۴۰۱ است. چاپ پنج عنوان از کتاب‌های ما دقیقاً در طول همین نمایشگاه اتفاق می‌افتد و از روز دوم نمایشگاه تقریباً هرروز به‌طور متوسط ما یک برنامه جشن امضا خواهیم داشت. یک رونمایی و یک جشن صدهزارتایی شدن هم در برنامه اجرایی امسال نمایشگاه در نظر گرفته‌شده که انجام خواهد گرفت.

سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *