اخبار

«امریکای لاتین و فرصت‌های ترجمه معکوس» بررسی می‌شود

نشست «امریکای لاتین و فرصت‌های ترجمه معکوس» دومین نشست از سلسله نشست‌های «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل» دوشنبه (سی‌ویکم مرداد ماه ۱۴۰۱) در خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، دومین نشست از سلسله نشست‌های«دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل» با عنوان «امریکای لاتین و فرصت‌های ترجمه معکوس» از سوی اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری خانه کتاب و ادبیات ایران دوشنبه(سی‌ویکم مرداد ماه ۱۴۰۱) برگزار می‌شود.

در این نشست فرهاد فلاح (فعال حوزه ترجمه معکوس در عرصه بین‌الملل)، ناصر خزرجی(مدیر انتشارات الرساله برزیل) و مریم رونق(کارشناس مجری) درباره «امریکای لاتین و فرصت‌های ترجمه معکوس» صحبت خواهند کرد.

 علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند دوشنبه (سی ویکم مرداد ماه ۱۴۰۱) ساعت ۱۱ به خانه کتاب و ادبیات ایران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان فلسطین و شهید برادران مظفرجنوبی، پلاک ۱۰۸۰، طبقه منهای یک، سالن عاشوری مراجعه کنند.

این نشست همچنین به صورت زنده از آپارات به نشانی aparat.com/khaneketab/live   و پلتفرم اسکای روم https://www.skyroom.online/ch/majame۱۳۹۹/south-america پخش خواهد شد.

دبیرخانه طرح گرنت، رویداد «دوشنبه‌ها با نشر بین‌الملل»را با هدف آموزش‌های کاربردی و آشنایی ناشران و نویسندگان با بازارهای نشر جهانی، برگزار می‌کند و موضوعاتی همچون وضعیت نشر سایر کشورها، طرح‌های حمایتی نشر سایر کشورها، آشنایی با ناشران خارجی، جایگاه آژانس‌های ادبی و وضعیت ترجمه در نشست های این رویداد بررسی می‌شوند.

منبع: خانه کتاب و ادبیات ایران

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *