اخبار

اجرای زنده تصویرگری در غرفه ایران

همزمان با حضور ايران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط، اجرای زنده تصويرگری عاطفه ملکی‌جو در محل غرفه ايران مورد استقبال بازديدكنندگان اين نمايشگاه قرار گرفت.

عاطفه ملکی‌جو (تصویرگر ایرانی کتاب کودک) با حضور در غرفه جمهوری اسلامی ایران در یک اجرای زنده به تصویرگری با موضوع حضرت یوسف (ع) پرداخت که مورد استقبال کودکان و نوجوانان و ناشرانی عربی کتاب کودک قرار گرفت و به دنبال آن گفت‌وگو برای ایجاد بسترهای لازم برای معرفی هرچه بهتر تصویرگران ایرانی به ناشران عربی و همکاری‌های آینده فراهم شد.

خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان با غرفه‌ای به مساحت ۳۶ مترمربع به معرفی و عرضه بیش از ۸۰۰عنوان کتاب از ۴۰ ناشر در موضوع‌های ایران‌شناسی، آموزش زبان فارسی، خوش‌نویسی، نگارگری و هنرهای ایرانی، علوم اسلامی همچون فقه، عقاید، فلسفه، علوم قرآنی، کودک، شعر و ادبیات می‌پردازد. در این دوره پرداختن به موضوع کودک با محوریت کتاب‌های منتشر شده به زبان عربی بخش ویژه‌ای در غرفه جمهوری اسلامی ایران به خود اختصاص داده است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسقط از  سوم اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور ۸۲۶ ناشر از ۳۲ کشور از جمله  لبنان، سوریه، عراق، کویت، ترکیه، ایتالیا، سوئد، عربستان، امارات و… آغاز به کار کرده و تا ۱۲اسفند ماه در محل برگزاری سالن بین المللی نمایشگاه های مسقط به کار خود ادامه می دهد.

منبع: خانه کتاب و ادبیات

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *